fredag, juli 28, 2006

Klättring och Golf

Det var länge sedan jag bloggade sist och mycket har hänt sedan mitt senaste inlägg. Vi har bland annat tagit en snabbkurs i golf. Det var roligt, jag lärde mig en del men man lär sig nog inte att golfa på några timmar. Det ser man säkert också på bilden...he he!


Vi har också varit och klättrat några gånger! Det var naturliga väggar som var vid en sjö ca.30 minuter utanför Leipzig. Jag blev påmind om hur roligt det var att klättra så jag bad Caffe hämta hit min klättringsutrustning! Det är helt otroligt tufft att klättra på naturliga väggar! Jag har ju inte gjort det tidigare men nu när jag har mina grejer blir det nog mer av det. Det var ett jättefint ställe och efter att man klättrat en vägg var det bara att hoppa i sjön och svalka sig lite. Kolja gillade klättringen så mycket att han beställde utrustning genast några dagar senare :)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Sabina,

kul att du börjat golfa! Annars, jag har försökt få tag på dig, men du har sällan din telefon på. Du kan ju ringa en snabb signal åt mig då du hinner. Jag har mycket att berätta, bl.a. att jag skall flytta till Köln...

;-D

Sköt om dig,

Kenttu

20 augusti, 2006 11:37  

Skicka en kommentar

<< Home